מדיניות החזרה וביטול

מדיניות החזרה

יש לנו מדיניות החזרות של 14 יום, כלומר יש לך מקסימום 14 יום מהתאריך שבו קיבלת את כל הפריטים שהוזמנו באותה הזמנה להגיש בקשת החזרה.

אנא שים לב שעלות משלוח ההחזר צריכה להיות מכוסה על ידי הלקוח, אלא אם המוצרים המקוריים פגומים.

כיצד להגיש בקשה להחזרה?

  1. צור קשר: שלח לנו דואר אלקטרוני לכתובת info@nebu-il.com. כלול את הפריטים שברצונך להחזיר, מספר ההזמנה שלך, סיבת ההחזרה, ותמונה של הפריט במצב הנוכחי שלו. עבור בעיות איכות, אנא ספק תמונות של החלקים הפגומים הספציפיים ותווית הפריט.
  2. אישור החזרה: אם ההחזרה שלך מאושרת, נספק לך את ההוראות והכתובת לשליחת החבילה שלך.
  3. עיבוד ההחזרה: לאחר שנקבל את הפריטים המוחזרים במחסן שלנו, נבצע את ההחזר תוך 5 ימי עסקים. ההחזר יתבצע על אותו אמצעי תשלום בו שולם. תקבל אישור בדואר אלקטרוני לאחר שההליך יושלם.

הערה: פריטים שנשלחים אלינו ללא בקשה להחזרה קודם לא יתקבלו. אם ההחזרה שלך לא עומדת בדרישות, היא תוכל להישלח חזרה בעלות נוספת על הלקוח.

חריגים:

פריטים שנקנו במהלך מכירות סוף עונה, מכירות מהירות, מכירות סיום: כל הפריטים שנרכשו במהלך מכירות גדולות הם סופיים ולא ניתן להחזירם או להחליפם. אנא בחר בזהירות שכן לא יינתנו החזרים או החלפות עבור פריטים אלו. (לא חל על הנחות רגילות על מוצרים)

כיצד לדעת אם פריט שייך לקמפיין מכירה גדול?

פריטים במכירת סוף עונה, מכירה מהירה ומכירת סיום יש להם הנחות נוספות על גבי הנחות המוצר וההנחות הללו מצוינות בדף המוצר.

אילו פריטים זכאים להחזרה?

כל הפריטים חייבים להיות לא משומשים ובמצב המקורי שלהם, עם אריזת מקור וכל התגיות מחוברות. פריטים שאינם עומדים בקריטריונים הללו לא יתקבלו. בגדי גוף, בגד ים, הלבשה תחתונה, גרביים, גרביונים ואביזרים (מלבד חגורות ותיקים) אינם ניתנים להחזרה. אנו נותנים עדיפות לבריאות ובטיחות הלקוחות שלנו ולא נוכל למכור מחדש פריטים אינטימיים לאחר שנפתחו או שומשו. סטים תואמים חייבים להיות מוחזרים או מוחלפים כסט שלם; פריטים בודדים מסט אינם ניתנים להחזרה או החלפה בנפרד.

מצבים שאינם נחשבים לבעיות איכות:

חוטים רופפים, קצוות גסים, עובי בד, טקסטורת בד, והבדלים בצבעים עקב תצוגות מסכים אינם נחשבים לבעיות איכות. החזרות המבוססות על חוסר שביעות רצון מהסגנונות, צבעים, או שינויים בהעדפות אישיות אינן נחשבות לבעיות איכות. כל נזק הנגרם כתוצאה משימוש, כביסה, תחזוקה לא נכונה, תיקונים עצמיים, שינויים או גורמים אנושיים אחרים אינו נחשב לבעיה איכות. אנא עיין בטבלת הגדלים שלנו כאשר אתה מבצע את החלטות הרכישה שלך, כיוון שהצוות שלנו יכול רק לספק המלצות. החזרות עקב בעיות בגודל אינן נחשבות לבעיות איכות. שינויים קלים במדידות בין פריטים שונים של אותו גודל הם צפויים עקב הבדלים בעיצוב ובסגנון. אנא עיין במדידות המדויקות לקבלת מידה נכונה.

היכן ההחזר שלי?

ההחזר שלך יבוצע תוך 3-5 ימי עסקים לאחר שהחבילה המוחזרת הגיעה למחסן שלנו. ההחזר יתבצע באמצעות אמצעי התשלום המקורי.

תשלומים בכרטיס אשראי או דביט:

ההחזרים יישלחו לבנק המנפיק את הכרטיס תוך 5-10 ימי עסקים מקבלת הפריט המוחזר או בקשת הביטול. אנא צור קשר עם הבנק המנפיק את הכרטיס שלך בנוגע לשאלות על מועד קבלת הזיכוי לחשבונך.

הערה חשובה:

עלות המשלוח המקורית אינה ניתנת להחזרה, אלא אם כן הפריט מאושר כפגום על ידי הצוות שלנו. אנא בדוק את ההזמנה שלך עם קבלתה וצור קשר מייד אם הפריט פגום, damaged, או אם קיבלת את הפריט הלא נכון, כדי שנוכל להעריך את הבעיה ולתקן אותה. אל תשלח את הפריט(ים) שלך לכתובת השולח המופיעה על החבילה שלך. החזרות לא יתקבלו ללא בקשה להחזרה קודם. מרכז ההחזרות שלנו נמצא באסיה, כל הפריטים חייבים להיות מוחזרים לשם. ודא שלא כללת פריטים שאינם של Nebu Tel Aviv במקרה בחבילת ההחזרה שלך. לא נוכל להיות אחראים להחזרם אליך. Nebu Tel Aviv אינה אחראית לכל ניסי משלוח כושלים שנגרמו על ידי רשלנות הלקוח. זה כולל אך לא מוגבל לכך, סירוב אישור משלוח ומידע לא נכון על המקבל (כגון כתובת הזמנה, מספר טלפון, או שם המקבל). במקרים כאלה, לא נוכל להגיש בקשת החזר עבורך. אם אתה מגלה שהמידע שלך בהזמנה אינו נכון, אנא צור קשר איתנו בכתובת info@nebu-il.com עם מספר ההזמנה שלך והמידע הנכון בהקדם האפשרי.